DIVERSIDADE FUNCIONAL


INTRODUCIÓN


  1. Lectura de texto para introdución ao tema.
  2. Quen é Francesco Tonucci?




TAREFA / COMPOSICIÓN ESCRITA
A DIVERSIDADE FUNCIONAL: SEGREGACIÓN-INTEGRACIÓN 
(Lembrade os criterios de avaliación básicos: estruturación e coherencia da composición, integración dos recursos,
expresión gramatical correcta e orixinalidade no tratamento)


Aclaración dos termos: 
  • deficiencia
  • discapacidade
  • minusvalía
1. Física
  • Esclerose múltiple
  • Lesión medular
  • Mal de Párkinson
  • Espiña bífida
  • Parálise cerebral
  • Distonía muscular
  • Acondroplasia
2. Visual
3. Auditiva
4. Intelectual ou física
Intelectual (dificultades cognitivas):
Psíquica (comunicación e interacción social):

5. Multisensorial (xordocegueira)


ACTIVIDADES

  1. A Educación especial e a necesidade específica de apoio educativo
Encontro co Departamento de Orientación do noso centro educativo (Orientadora  e Profesora de Pedagoxía Terapéutica)
EDUCACIÓN ESPECIAL
Dirixida ao alumnado que presentaban déficit físicos, psíquicos ou sensoriais. Basada na clasificación do alumnado en
función do déficit e na súa adscrición ás modalidades de escolarización correspondentes. Por tanto, a súa consecuencia
foi a segregación.
ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO
Enténdese por alumnado con necesidade específica de apoio educativo aquel que requira, de forma temporal ou permanente,
apoios ou provisións educativas diferentes ás ordinarias por presentar necesidades educativas especiais, por dificultades específicas
de aprendizaxe, por altas capacidades intelectuais, por incorporarse tardiamente ao sistema educativo ou por condicións persoais ou d
e historia escolar.


  1. Os dereitos das persoas con diversidade funcional
    Encontro co grupo Amipa de Rois.


EXPERIENCIA
Análise do espazo urbano dende unha perspectiva da diversidade funcional.


EXPERIENCIA VIRTUAL (a partir de xaneiro)
Charla-coloquio a tres bandas: 
O IMPACTO DA SITUACIÓN NA PANDEMIA NOS GRUPOS DE PERSOAS CON DIVERSIDADE FUNCIONAL

  • persoal traballador do Centro de Día AMIPA
  • familia de persoa usuaria
  • persoa usuaria do centro. 
TAREFA FINAL
Elaboración dun vídeo: SON CAPAZ-SON INCAPAZ
Son capaz: cuxo protagonismo recaerá nas persoas usuarias do Centro.
Son incapaz: que terá como protagonistas o alumnado da materia de psicoloxía.


No hay comentarios:

Publicar un comentario